ryttaree

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Svar på kommentar & städning

Av Linnéa - 28 juni 2011 19:47

Hej!

____________________________________________________________

Svar till:


Emma om "Fredag 24 Juni":

Hur lång är du? :)


Svar: Jag är 162 cm, varför undrar du ? :)

_____________________________________________________

Just nu ligger jag i sängen och kollar när mamma rensar ur min bokhylla ;'3

Mycket gammalt man hittar (:

Idag har ajg varit hos läkarn oc hgjort ett allergitest, och guess what! Jag är inte allergisk mot någonting ! :D

Sen har jag varit nere i havet och badat med Alicia och Erica c:

Imorrn ska vi ut med båten och kanske  gå på pizzerian :)

___________________________________________________________

På frdag släpps hästarna ut på bete och jag vet inte om ajg får rida dit än men hoppas ! Ska cykla dit med Carro om vi inte får rida och så ska vi fota på utsläppet !

___________________________________________________________

2 veckor och 5 dagar kvar till bästa Karlshem

___________________________________________________________

Vi har fått svar från Ponnystall som vi kanske skulle ha hyrt sommarhäst ifrån, och tyvärr sa dom att dom inte kommer hyra ut hästar nästa år :c

Carro berätta om ett annat ställe som hyr ut och dom har en jättebra häst där som både ALicia och jag vill hyra :) Vi har ju bestämt oss för  dela häst...

Info om hästen som heter KUBA:


Kuba


  • Kat: D
  • Född: 2002
  • Höjd: 148cm

Kuba är mycket talangfull hopponny. Bra dressyrtalang också. Tävlad hoppning t o m LB, med väldigt bra resultat.


Tycker de låter bra :) Här e en bild på Kuba:


Kuba Han hoppar :)


 

 
 
e

e

2 juli 2011 19:51

gud vad kull att du ville med och fota :D

http://www.ryyttare,blogg,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 2 juli 2011 23:05

Hej, först tar vi svar på kommentar :) _____________________________________________________________ Svar till:   e om "Lördag 2 juli": gud vad kul att du ville med och fota :D http://www.ryyttare,blogg,se   Svar: Hehe, det är ju bara...

Av Linnéa - 27 juni 2011 19:39

Hej, just nu är jag med Carro o Julia och vi bajsar, eller det är ***** som göre ! Hihi, skoja bara :) Mn vi har badat i havet och så har vi varit i stallet och fotat :) Nu ska vi ut och göra något med Alicia och Erica så hej då!   ;)   ...

Av Linnéa - 26 juni 2011 09:51

Heej, ska snart åka till ett ställe och fika för deras doter fyller år :P Är ganska sur just nu, vaknade på fel sida helt enkelt... men här kommer ett svar på en kommentar:   Stina om Fredag 24 Juni: Hoho, jag har ridit: Lollipop Mio Sa...

Av Linnéa - 25 juni 2011 21:12

(Lyssnar på Fest hos mange ;)) Hej, jag tänkte att det kunde vara intressant för många att få veta lite info om min häst, My Hamilton.   My Hamilton kallas för Hamilton och är ett svenskt halvblod på 12 år. Han är apelkastad och är en storhäst....

Av Linnéa - 25 juni 2011 16:33

Hej!   Svar till:   Kristin om Lördag 25 juni: Fin header :)Vi har också en hästblogg kolla gärna in och säg vad du tycker :D skulle bli superglad! http://www.kristiins.bloggplatsen.se   Svar: Tack så mycket! Okej, det ska jag göra :) ...

Presentation


Hej! Jag heter Linnéa och jag älskar hästar så skapade en hästblogg =) Hoppas ni tycker om den! /L

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa om på denna blogg?
 Fakta om hästar
 Ditt liv med hästar
 Ditt privatliv
 Spelar ingen roll!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards