ryttaree

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnéa - 2 juli 2011 23:05

Hej, först tar vi svar på kommentar :)

_____________________________________________________________

Svar till:


e om "Lördag 2 juli":

gud vad kul att du ville med och fota :D

http://www.ryyttare,blogg,se


Svar: Hehe, det är ju bara roligt :) Men räkna inte med att det blir världens bästa bilder då jag inte är så jättebra än :) Tränar på att lära mig fota just nu :)

______________________________________________________

Sen kommer vi till frågan.

Tycker ni jag ser för lång ut på dom här hästarna? (Ignorera mitt asniktsuttryck osv, ville bara ta bilder från sidan ;))


1.


2.


3.


4.


5.


6.   (liten bild)


Säg vilka siffror som jag är för stor på :) eller säg om du tycker att jag e lagom på alla ;)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Linnéa och jag älskar hästar så skapade en hästblogg =) Hoppas ni tycker om den! /L

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du läsa om på denna blogg?
 Fakta om hästar
 Ditt liv med hästar
 Ditt privatliv
 Spelar ingen roll!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards